Asoodehesab_logo

ما به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و مالیاتی به واحد های صنفی کوچک به توسعه کسب و کار شما کمک می کنیم و بهترین نتایج را برایتان به ارمغان می آوریم.

اطلاعات تماس

013-3351-2057

0938-227-5831

info@asoodehesab.ir

رشت، بلوار رودباری، نبش خیابان شهید میری ساختمان دانش طبقه دوم واحد 5

شنبه تا پنج شنبه 9 صبح الی 6 عصر

خدمات مالیاتی رشت گیلان

خدمات مالیاتی در رشت یکی از چالش برانگیزترین اموری که در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و حتی کسب و کارهای کوچک و بزرگ با آن مواجه هستیم انجام امور مالی و مالیاتی در رشت است. انجام امور مالی، حسابداری، حسابرسی و پرداخت مالیت‌ها بر اساس قوانین از جمله مواردی است که شرکت‌های کوچک و بزرگ با آن مواجه هستند، اما آیا رسیدگی به تمام این امور توسط کارکنان سازمان شدنی است؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات مالی و مشاوره‌ای و مزایای بهره‌مندی از آنها بپردازیم. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که هنوز برای گرفتن مشاوره‌های مالی و مالیاتی دچار تردید هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

تماس با ما درخواست مشاوره

خدمات مالیاتی در رشت

خدمات مالیاتی در رشت.یکی از چالش برانگیزترین اموری که در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و حتی کسب و کارهای کوچک و بزرگ با آن مواجه هستیم انجام امور مالی رشت و انجام امور مالیاتی در رشت است. انجام امور مالی،  حسابداری در رشت ، حسابرسی و پرداخت مالیت‌ها بر اساس قوانین از جمله مواردی است که شرکت‌های کوچک و بزرگ با آن مواجه هستند، اما آیا رسیدگی به تمام این امور توسط کارکنان سازمان شدنی است؟
در این محتوا قصد داریم به معرفی خدمات مالی و مشاوره‌ای و مزایای بهره‌مندی از آنها بپردازیم. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که هنوز برای گرفتن مشاوره‌های مالی و مالیاتی دچار تردید هستید حتما تا  انتها این محتوا همراه ما باشید.

موسسه مالیاتی در رشت

موسسات مالیاتی رشت به شرکت‌هایی اطلاق می شود که امور مربوط به تکالیف مالی و مالیاتی سایر شرکت‌ها و نهادهای مختلف را در قالب انجام خدمات یا ارائه مشاوره بر عهده می‌گیرند.
در حقیقت اگر بخواهیم خدمات مالیاتی رشت این موسسات را در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم که انجام کلیه امور مربوط به تکالیف مالیاتی شامل تهیه و ارایه لیست مالیات حقوق کارکنان،تهیه و ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی ،تهیه و ارسال صورت معاملات فصلی و ثبت دفاتر قانونی و حضور در مراحل رسیدگی مالیاتی را خدمات مالیاتی در رشت از جمله مواردی است که این شرکت‌های خدماتی انجام آن را به عهده می‌گیرند.

انجام امور مالیاتی رشت

دوران امروز عصر ارتباطات است به همین دلیل هم شاهد گسترش و پیچیده‌تر شدن امور اقتصادی و تجارت در تمام دنیا هستیم، همین مسئله است که باعث می‌شود وجود حسابداران با تجربه و کاربلد نیاز اساسی شرکت‌ها و سازمان‌های اداری و تجاری امروزه باشد.

از طرف دیگر مدیران همواره با تکالیف زیاد مالیاتی روبه‌رو هستند که رعایت نکردن و تاخیر در انجام آنها جرایم سنگینی را در پی خواهد داشت، تنها وجود حسابداران زبده و باتجربه است که می‌تواند بار سنگین این تکالیف مالیاتی و نیاز به اطلاعات مالی به موقع را از دوش مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها بردارد.اما تعداد این حسابداران آنقدرها زیاد نیست که هر سازمان یا نهاد بتواند یکی از آنها را در اختیار داشته باشد. اینجا است که مقوله برون سپاری خدمات مالیاتی و حسابداری به موسسات ذی  صلاح مطرح می‌شود.

استفاده از خدمات موسسات مالیاتی و حسابداری امری رایج در تمام دنیا است، در واقع مدیران در کسب و کارهای خرد و کلان می‌توانند از وجود موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند خدمات حسابداری ، مالیاتی و مشاوره‌ای دریافت کنند.

موسسه مالیاتی آسوده حساب سبز خزر بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات مالیاتی در رشت است که خدمات مالیاتی برای شرکت‌ها و موسسات در این شهر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. اعتبار و کارایی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امور مالیاتی از جمله مواردی است که در انتخاب یک مشاور مالیاتی باید در نظر داشته باشید.

مشاوره مالیاتی رشت

امور مالی در رشت یک شرکت مهمترین تراکنش‌های مالی، حساب‌ها، تراز مالی شرکت، حقوق و دستمزد کارکنان، امور بیمه‌ای و ... را شامل می‌شود که معمولا انجام آن را به مدیر امور مالی می‌سپارند، در حقیقت یک مدیر مالی برای انجام امور مالی شرکت باید موارد زیر را انجام دهد:

مشاوره امور مالیاتی رشت

- تهیه صورتحساب‌های مالی، گزارش فعالیت‌های تجاری و ارائه پیش بینی‌های مالی

- نظارت بر جزء به جزء مسائل مالی سازمان، برای مطمئن شدن از رعایت تمام و کمال قانون

- نظارت بر کارمندانی که کار ارائه گزارش مالی و برنامه ریزی‌های مربوط به بودجه را انجام می‌دهند

- مرور کردن گزارش‌های مالی شرکت و ارائه راهکار با هدف کاهش هزینه‌ها

- ارزیابی بازار برای یافتن فرصت‌هایی در راه توسعه و پیشرفت

- مشاوره و کمک به مدیریت در تصمیم گیری‌های مالی

استفاده از خدمات مالیاتی شرکت ها و موسسات مختلف

امور مربوط به مالیات یکی از مهمترین امور هر سازمان است، از طرفی موضوع مالیات یک موضوع بسیار مهم و حساس است به همین دلیل بسیاری از مدیران کسب و کار ترجیح می‌دهند به جای استفاده از یک مدیر مالی برای انجام امور شرکت از موسسات معتبر خدمات حسابداری و مالیاتی دریافت کنند. مهمترین خدماتی که شرکت‌های مشاوره مالیاتی ارائه می‌دهند شامل موارد زیر است:

- تنظیم و مشاوره اظهارنامه‌های مالیاتی، تحریر دفاتر قانونی شرکت‌ها طبق قوانین مالیات‌های مستقیم

یکی از مهمترین خدماتی که می توانید از موسسات خدمات مالیات و حسابرسی دریافت کنید مشاوره مالیاتی رشت در زمینه تنظیم اظهارنامه مالیاتی رشت است، با کمک این مشاوره‌ها میزان جرائم مالیاتی شرکت شما به شکل چشم‌گیری کاهش می‌یابد. از طرف دیگر با ارائه اظهارنامه مالیاتی در زمان مناسب و به‌ صورت درست، سابقه‌ خوبی در سازمان امور مالیاتی پیدا خواهید کرد و شامل تخفیف در مالیات خواهید شد.

- تنظیم اظهارنامه مالیات و عوارض بر ارزش افزوده ومعاملات فصلی ماده  ۱۶۹ق . م . م

هزینه‌ها، درآمدها، بدهی‌ها، سرمایه، معافیت‌ها، بخشودگی مالیاتی و جزو مواردی است که برای اظهارنامه مالیاتی باید مشخص بوده و به آنها اشاره شود. از آنجایی‌ که تنظیم اظهارنامه عملکرد شرکت تأثیر مستقیمی بر تعیین میزان مالیات دارد بنابراین بهتر است که انجام این دست امور مالیاتی را به یک وکیل مالیاتی یا مشاوره مالیاتی واگذار کنید. در صورت عدم ارسال این اظهارنامه در موعد مقرر، شرکت یا سازمان شما متحمل تبعات قانونی و پرداخت جریمه‌های سنگین خواهد شد.

- دفاع از پرونده‌های مالیاتی در هیئت‌های حل اختلاف

دفاع از پرونده‌های مالیاتی از جمله اموری است که بهتر است به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در این زمینه سپرده شود، به کمک لایحه دفاعیه‌ای که این مشاوران مالیاتی برای شما آماده می‌کنند می‌توانید اقدامات قانونی در خصوص حقوق خود در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی داشته باشید. یک وکیل مالیاتی قادر است که با تخصص و آشنایی که با قوانین دارد به راحتی این امور را انجام دهد.

همچنین گاهی ممکن است مدیر یک شرکت به دلیل عدم تسلط کافی به قوانین و ناآشنایی با امور مالیاتی متحمل ضرر و زیان بزرگی شود و حتی کسب و کار او به طور کامل تعطیل شود، بنابراین می‌توانید حدس بزنید که استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی و سپردن امور به دست یک وکیل مالیاتی خبره تا چه اندازه برای سازمان‌ها و حتی کسب و کارهای کوچک مهم است.

- تنظیم لایحه و اعتراض انواع مالیات‌ها و جمع‌آوری اسناد و مدارک مثبت و قابل طرح در هیئت‌های مختلف و همچنین حضور و دفاع از پرونده‌های مذکور

- گرفتن تخفیف‌های مالیاتی و همچنین استفاده از مفادی چون بخشودگی جرائم و تشویقات مالیاتی و همچنین دریافت امتیازاتی چون تقسیط مالیات‌های مختلف

با کمک مشاوره مالیاتی شرکت شما از  پرداخت مالیات‌های سنگین نجات می یابد، افرادی که در این شرکت‌ها به خدمت‌رسانی مشغول هستند دارای تجربه و تخصص لازم در این زمینه می‌باشند، بنابراین با دریافت مشاوره‌ها دیگر مدیران ترسی از مواجه شدن با مامور مالیاتی ندارند، چرا که با این مشاوره‌ها صورت‌های مالی شرکت به بهترین نحو تنظیم می‌شوند.

- ارائه خدمات مالیاتی مورد نیاز پس از ثبت شرکت یا ارائه مشاوره در این زمینه

- مشاوره مالیاتی و امور بیمه‌ای

از جمله خدمات حرفه شرکت آسوده حساب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خدمات مالیاتی آسوده حساب در رشت

  • اظهار نامه مالیاتی در رشت

  • خدمات مالیاتی در رشت

  • معافیت مالیاتی در رشت

  • مشاوره ارزش افزوده در رشت

  • تنظیم گزارشات فصلی در رشت

ویژگی‌های یک شرکت مالیاتی خوب

اگر قرار باشد که امور مالی و مالیاتی شرکت خود را به یک موسسه مالیاتی واگذار کنید به چه شرکت‌هایی می توانید اعتماد کنید، یا به عبارت ساده‌تر ویژگی‌های یک شرکت مالیاتی خوب چیست؟ قطعا یکی ویژگی‌های یک مشاور مالیاتی مورد اعتماد در عرضه خدمات تخصصی متفاوت و دارا بودن سوابق درخشان در حوزه امور مالیاتی است.

 سوابقی که واضح بوده و طرف قرارداد با بررسی آنها بتواند به اعتماد کافی در سپردن امور شرکت خود به شرکت ارائه دهنده خدمات دست پیدا کند. نکته مهم دیگر توانایی این موسسات در ارائه راهکارهای اولیه است. ممکن است که کافرما و مدیر کسب و کار اطلاعات خوبی در زمینه شناخت هیئت‌ها و قوانین حوزه مالیات داشته باشد در این زمان ویژگی یک موسسه کاربلد و ماهر مالیاتی در ارائه راهکارهای کلیدی است. ضمن اینکه ارتباطات ناسالم راهکار کلیدی در مشاوره مالیاتی محسوب نمی‌شود.

پس امتیاز یک مشاور مالیاتی حرفه‌ای این است که با یک راهکار و حتی پیشنهاد اثرگذار به طرف قرارداد اثبات کند که سوابق مندرج در رزومه فقط ادعا نیست و این موسسه بهترین انتخاب برای پیگیری امور مالیاتی و رساندن آنها به نتیجه است. در حقیقت اطلاعات به روز همراه با اجرای چالشی در هیات‌ها می‌تواند مهمترین امتیاز یک شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره مالیاتی باشد.

 منظور از اطلاعات به روز تسلط  بر تطبیق بخشنامه و قوانین با شرایط و نوع فعالیت مودیان است چرا که اگر مشاور مالیاتی  این مهارت را داشته باشد دفاعیات و لوایح مطمئن‌تری را در هنگام ابلاغ برگ تشخیص مالیات و وقوع جرائم ارائه خواهد داد.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره مالیاتی در  رشت

اگر در شهر رشت به دنبال یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالیاتی و مشاوره هستید آسوده حساب سبز خزر مفتخر است که با پرسنل با تجربه، دارای مهارت کافی، مسئولیتپذیر و آگاه و آشنا به قوانین مالی حوزه مالیات و مالیات بر ارزش افزوده در رشت، مشاوره مالیاتی کسب و کارهای کوچک و بزرگ و واحدهای صنفی مختلف، بهترین مشاور شما در امور مالیاتی در شهر رشت باشد.

شرکت آسوده حساب سبز خزر با ارائه خدمات در زمینه مشاوره ارزش افزوده در شهر رشت، یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه خدمات مالیاتی برای شرکت‌ها و موسسات و حتی واحدهای کوچک صنفی در این شهر است.  اگر در شهر رشت به دنبال شرکتی با نرخ مشاوره مالیاتی مناسب هستید یا به دنبال شرکتی برای مشاوره معافیت مالیاتی در رشت می‌گردید ما به شما آسوده حساب سبز خزر را پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت خدمات مالیاتی رشت

مجموعه آسوده حساب سبز خزر یک مجموعه توانمند در دفاع از پرونده‌های مالیاتی، تنظیم اظهارنامه در رشت، مشاور مالیاتی در رشت،  انجام امور مالیاتی در رشت مربوط به کاهش مالیات در شهر است که می‌تواند بهترین مشاور شما در زمینه های مالیاتی تا رسیدن به نتیجه دلخواه باشد. ما گام به گام همراه شما در هیئت های مختلف و مشاور شما در ارائه لایحه‌های دفاعیه برای کاهش مالیات، تقسیط مالیات، بخشودگی جرائم مالیاتی و ... هستیم و تا زمان حصول نتیجه در کنار شما می‌مانیم.

 

نظرات کاربران

author
حسین رضایی گفت :
25 تیر 1399 در 15:35

سلام وقت بخیر ممنون از محتوا خوبتون میخواستم بپرسم دفتر خدمات مالیاتی شما در رشت هستش؟

author
پشتیبان سایت گفت :
25 تیر 1399 در 16:34

با سلام بله دوست عزیز ، به آدرس : رشت ، بلوار رودباری ،نبش خیابان شهید میری ، ساختمان دانش ، شرکت آسوده حساب سبز

author
پشتیبان سایت گفت :
25 تیر 1399 در 16:34

سلام. ضمن عرض پوزش بابت تاخیر در دادن پاسخ.بله.

author
حامد رضوی گفت :
25 تیر 1399 در 15:35

سلام مجموعه شما در زمینه معافیت مالیاتی مشاوره ارائه میده؟

author
پشتیبان سایت گفت :
25 تیر 1399 در 16:34

سلام . بله

دیدگاهتان را بنویسید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این صفحه امتیاز دهید

تعداد آرا 27 / میانگین رای 3.7777777777778